پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403

 

دکتر رفیعی سرپرست هیئت بسکتبال گیلان :بسکتبال در مرحله تحول است همچنان خانواده بسکتبال می توانند در این مسیر همسفر شوند

سرویس ورزشی موج برنا رقابتهای امیدهای کشور جمعه این هفته و از ساعت 16 بصورت همزمان آغاز می شود و امیدهای گیلان میزبان نبوغ سرمایش اراک خواهند بود .

امیدهای کشور در دو منطقه شمال و جنوب به رقابت پرداختند ، امیدهایی که در استان خود لیگهای منظم و البته مدون دارند واصطلاحا شلاق مسابقه و میدان را چشیده اند و گام به گام و رده رده بالا می آیند و مهیا حضور در رده های بالاتر می شوند ، فارغ از اینکه با آمدن دکتر رفیعی سنت شکنی شد و گیلان در رده های سنی نماینده اعزام کرد ، اعزامی خارج از عرف همیشگی که انگیزه را در علاقمندان دو چندان کرد .

حاج علی محمد خانمحمدی سرمربی امیدهای گیلان از کسب نتایج راضی نیست و حس پیروزی را دور از انتظار نمی بیند ، وی درادامه افزود : در ابتدا راه با پیشنهاد و حمایت دکتر رفیعی کار آغاز شد و چشم انداز خوبی طراحی کردیم ، بضاعت بازیکنانم را می شناسم و می شناختم ، اما در تمام برنامه های کاری ، حد بالا را در نظر می گیرم تا به ایده آل برسیم .

کارشناس تربیت بدنی گفت : برای احیای دوباره بسکتبال گام خوبی برداشته شد و این بهترین دلیل برای حضور بنده بود ، در ابتدا هر چند سخت ، اما حدس می زدم که به مرحله بازیهای شانس مجدد ( پلی آف ) برسیم ، در ابتدا با 10 نفر آغاز کردیم ،  اما در کوران مسابقات آسیب دیدگی بازیکنان کار را گره زد و با رسیدن به فصل امتحانات تمرینات با متغییراتی برگزار شد .

ریئس کمیته مربیان استان گیلان افزود : در مرحله مقدماتی تنها دو بازی دیگر باقیمانده و امیدوارم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم ، بازی با اراک ما سخت و مهم است ، اراک با اختلاف امتیاز سوم است .

دکتر رفیعی سرپرست هیئت بسکتبال گیلان :بسکتبال در مرحله تحول است همچنان خانواده بسکتبال می توانند در این مسیر همسفر شوند و باید در این همسفری با تبادل طرحها ما را یاری دهند .

 دکتر رفیعی افزود : تیمهای اعزام شده با برنامه ریزی انجام شد و امیدواریم ماحصل آن را ببینیم ، خصوصا در رده های سنی برنامه ما ضمن آینده سازی ، تلاش برای معرفی نوجوانان و جوانان ما به تیم ملی است .

امیدهای گیلان نهمین مصاف خود با رغیبان را تجربه می کنند که یک پیروزی و هفت شکست و 9 امتیاز در کارنامه خود ثبت کرده اند . اراک در گروه استانهایی است که در ورزشهای توپ و تور بسیار موفق است  .

امیدهای گیلان ، چشم انتظار همراهی همیشگی شما هستند ، هر چند تا پایان امروز سه شنبه هنوز معلوم نیست بازی در چه سالنی برگزار می شود و تمامی اعضا هیئت و کادر فنی پیگیر سالن برگزاری مسابقه هستند ، اما حقیقت این است که این دیدار جمعه 8 دیماه برگزار می شود که ساعت و مکان آن اعلام خواهد شد .   (ر-526)  

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna